2013-11-24

sapnai viena koja mano realybėje. sapnų sesijos


įrašas iš 13.11.20

Ar sapnuojate blogų sapnų, po kurių pabudę nuoširdžiai apsidžiaugiate, kad tai tik nerealus naktinis vaizdinys, bet nepaisant to, jie nepasimiršta, o jų atmosfera pakeičia dieną?

Jei taip, skambinkite per 15 minučių ir užsisakykinte 
gerai, juokelis. Juokauju - nusišneku, kaip visada.

Būtent taip, tik absoliučiai atvirkščiai man sapnavosi šiąnakt. 
Sapnavau, kad mano gyvemas vėl pradeda suktis. Kad viskas vyksta greitai ir aš apsvaigusi, sujaudinta, ekstaziškai laiminga

Neneigsiu, kad dažnai susipainioju sapnuose ir realybėje. Po intensyvių, gilių sapnų kartais sunku atsirinkti kas įvyko iš tikrųjų. Matyt, savo pasamonės beveik netramdau. Ji dažnai pasireiškia.

Tai buvo ne vienas sapnas, jų buvo keli. Visko nepamenu, bet tai buvo nuo paprastų smulkmenų (atsirado jau daugiau nei mėnesį dingęs ipado pakrovėjas) iki tokių, kuriuose į mano gyvenimą grįžta žmogysta ir tai kardinaliai mano gyvenimą pakeičiančia į kažką jaudinančio ir pilno nuotykių. Mano sapnai visada arba abstraktūs, arba nelogiški. Esmė būna ne veiksme ar detalėse, bet atmosferoje, jausmuose. 

Šios nakties sapnų sesija, o ypač paskutinis vaizdinys, buvo beprotiškai stiprūs. Ir žinoma pabusti buvo taip skausminga. Kaip po košmaro pabundi ir apsidžiaugi, kad esi saugus ir baisūs tau atsitikę dalykai tik keistas tave miegantį užklupęs vaizdinys. Tik man šį kartą atvirkščiai. Apmaudu. Noriu grįžti į sapną.


"Pusę gyvenimo praleidžiame sapnuodami, tad kas pasakys, kuri realybė tikroji?"

O ypač paskutinio sapno negalėjau paleisti visą dieną. Jis vis sukosi atmintyje, buvau įkalinta jo atmosferoje, apmąsčiau visas detales, kurias tik galėjau prisiminti. 

Ir tai tik atspindi mano desperaciją, troškimą, kad kažkas gyvenime pagaliau nutiktų neįtikėtino.



Kaip visad, saldžių sapnų...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

mintys tavo laukiamos:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...