2014-08-12

o aš netyčia.


Gal skrieja kita visata
- ne mūsų.

Mano elektronai tuo pat metu
keliose realybėse.
Bet man nebaisu.

Pabėgusios iš linija suvestos
žvaigždynų kolekcijos - 
akys atsimerkia
lyg sprogstančios supernovos.

negirdi.

Veidus į mane atgręžusios
kotuotos saulės,
jos sekė kurčiais šnibždesiais
mano debesis ragaujančius žvilgsnius.

Juose vos nepaskendau.
Jų geltonuojanti pieva.

Tave sukūrė kurčią
mano žodžiams,
o aš netyčia.

Kalbanti tavo ausims.
Tokia nebyli
tau.

Įkvėpimais traukiau tą atmosferinį vyną - 
vasaros vakarų paširdžiais bėgiojanti svaiguma.

Ten jų buvo it žvaigždžių
- juodosios skylės nesuvirškintų
minčių apie tave.

Tave norintį būti bent žvaigždele
mano sielos juodojoj skylėj.



1 komentaras:

mintys tavo laukiamos:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...